Poprzednie częściList Baby Jagi

List z przyszłości

Esej uczennicy szóstej klasy,

najwyższej kosmicznej szkoły komputerowej,

trzeci poziom, siódma Osada, planeta

Kepler-452b, Nowak Marsjanny.

 

Nasza nauczycielka modelowania komputerowego, Venus Dżekson, dała nam zadanie, abyśmy napisali o najważniejszych wynalazkach na świecie. W kronikach internetowych z 2024 roku znalazłam esej mojej prapra...babci Silwii Nowak na ten temat. Napisała, że za najważniejsze wynalazki uważa: koło, mydło, kompas, papier, atrament, proch, prasę drukarską, penicylinę, telefon, żarówkę, komputer i internet.

Przeczytałam ogólne materiały z dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku. Tak, zgadzam się. Wszystkie te odkrycia były wielkim impulsem w swoim czasie dla postępu ludzkości. Szczególnie komputer, który położył fundament dla fantastycznych odkryć. A potem internet, który wyniósł nas ponad świat fizyczny.

Ale to było 350 lat temu. Od tego czasu ludzie wynaleźli mnóstwo rzeczy. Teraz ludzie żyją nie tylko na Ziemi, ale także na pięciu planetach układu Oriona. Na jednej z tych planet, Kepler-452b, mieszka nasza rodzina: mama, tata, ja i mój brat Kosmo.Chciałabym powiedzieć, które wynalazki są dla nas najbardziej przydatne i ulubione.

Ze wszystkich technologii najbardziej kocham mój telefon "KU7ci". Jest mały, pasuje do ucha i jest całkowicie sterowany głosem. A wszystkie zdjęcia i filmy są wyświetlane w formacie wideo 17D tuż przede mną. Niesamowite wrażenie! Absolutna obecność!

Mama uwielbia urządzenia kuchenne, ponieważ te urządzenia same wszystko gotują! Mama kontroluje cały proces tylko przez internet i może to robić nawet ze sklepu lub kawiarni. I uwielbia spotykać się ze swoimi przyjaciółkami z sąsiedniej planety HD136418b lub Awasis. To po prostu teleportacja. Stało się to możliwe 180 lat temu.Podróż zajmuje tylko 20 sekund. Oszczędza dużo czasu na podróżowaniu. Ale dzieci podróżują tylko z dorosłymi.

Tata pracuje dla dużej firmy. Jest odpowiedzialny za tworzenie komputerowych programów kosmicznych. Po pracy jest bardzo zmęczony, więc gra w piłkę nożną, aby się zrelaksować. Chcesz wiedzieć jak gra? Wybiera swój ulubiony mecz. Wybiera piłkarza, w miejsce którego zagra. Za domem, na placu zabaw, zawiera "System realizacji ruchów 25D". Na boisku pojawiają się hologramy zawodników, sędziego, nawet piłka wygląda jak prawdziwa! Więc gra! Biega! Krzyczy! A kiedy zdobywa gola, jest najszczęśliwszy w życiu! Często do zabawy przychodzą także jego przyjaciele. A potem te gry stają się jak prawdziwe piłkarskie pojedynki między ludźmi i hologramami!

Mój 15 letni brat Kosmo pasjonuje się samochodami i motocyklami. Rok temu złożył nawet swój pierwszy motocykl powietrzny. Tak, leci w powietrzu i zamiast kół ma małe turbiny, które kierują przepływem powietrza. I lata nim do domów swoich przyjaciół i na spacery. Ale ze względu na swój wiek ma ograniczenie wysokości lotu do pięciu metrów.

Chciałabym wymyślić coś przydatnego i interesującego. Dlatego chodzę do najwyższej kosmicznej szkoły komputerowej. Jestem pewna, że wielkie odkrycia są jeszcze przed nami! I może uda mi się je zrobić!

 

12 marca 2374 roku.

Następne częściList od Pana Kleksa

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania