Opowiadanie niedostępne

error

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • rozwiazanie miesiąc temu
    Dobrze operujesz slangiem, kreując sytuację totalnych luzerów.😎 Cała akcja tak długo, jak jest na papierze budzi śmiech.5. Pozdrawiam:)
  • Rubinowy miesiąc temu
    Tu również dziękuję.
  • jesień2018 miesiąc temu
    Najpierw się czepnę: pierwsze zdania są dziwne: chłopak dostał listę zakupów, wściekł się i postanowił nie pamiętać, o co poprosiła matka? Chyba na to wygląda, ale strasznie to zakręcone w opisie, po co? Poza tym: dlaczego aż tak się wściekł, dlaczego np. nie powiedział "dobra" i nie olał sprawy, jak typowy nastolatek? To sugeruje, że coś było pod spodem, a ostatecznie chyba nic nie było. Ogólnie rzecz biorąc, początek mylący. A potem jest już dobrze. Dialogi bardzo przekonujące, masz ucho do słowa, do dialogu, do krótkich, trafnych opisów. Cała historia nie przekonuje (dużo nieprawdopodobieństw), ale czyta się dobrze. Wciągnęłam się:)
  • Rubinowy miesiąc temu
    Fakt, historia raczej z gatunku nieprawdopodobne, ale to nie fantastyka, więc o co kaman :)
    Taka bardziej na rozpisanie jak się ma gorszy okres twórczy. Dzięki za cenne sugestie i lekturę. Fajnie że mimo wszystko udanie się zakończyła choć nie dla wszystkich bohaterów historii ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania