Zrób to dla mnie

Emocje, które można nazywać kilkanaście razy, ale jedno i to samo.

Zakryta w słowach dziura wyrwanej kartki z książki. Nie wiesz, co się dzieje, a to co będzie się dziać jest nie jasne. Każdy po kolei może wpisać swoje imiona do historii i pozostawić plamę.

Z liter wyłania się natłok myśli, który nie ma tak czy siak żadnego znaczenia.

Nic mi z mojego imienia. Nie nazwana część dzieła naszkicowana ołówkiem wymazywana i dopisywana. A to dlatego, że poruszyłam nogą w jakąś stronę Strony papierowe, sklejone w jednym kierunku do końca i ku zaczęcia nowej?

Którą książką jestem? Dlaczego chcą mnie porwać jak bezużyteczną prześwitującą kartkę?

Nie chce tego czytać. Porwało mnie już. Zbierz tomy wszystkie i dokończ zniszczenie. Zrób to dla mnie.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Grafomanka ponad tydzień temu
    ''Emocje, które można nazywać kilkanaście razy, ale jedno i to samo.'' - jakoś sens uciekł, bo z tego nic nie wynika, a pierwsze zdanie jest kluczowe. To ono decyduje czy warto czytać dalej, czy wzruszyć ramionami i zakończyć.
  • andrew24 ponad tydzień temu
    Nurt porywa nie pytając...

    Warto szukać sensu tego co nas otacza,
    tylko niezbyt się na tym skupiać, żyć...

    Pozdrawiam serdecznie 5*
    Miłego dnia
  • Zenza ponad tydzień temu
    Jak 5, skoro głosów 2, a średnia ocen 1.
    Podświadomość zadziałała i rączka kliknęła gwiazdę z właściwej strony.

    "Emocje, które można nazywać kilkanaście razy, ale jedno i to samo."
    Dalej nie czytam. Pisane szyfrem.
  • andrew24 ponad tydzień temu
    Zenza
    Już naprawiłem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania