Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Krwawa zabawa w chowanego

Mieszkam z córkami w domu jednorodzinnym na peryferiach miasta. Lubimy spędzać czas w ogrodzie. Najczęściej bawimy się w chowanego. Młodsza o trzy lata córka miała dzisiaj urodziny. Ewa musiała zdmuchnąć, aż dziesięć świeczek na torcie. Jej starsza siostra Kasia kupiła jej ładny szalik i rękawiczki. Chciała, żeby Ewie nie było zimno. Ulepiliśmy w trójkę bałwana, porzucaliśmy śnieżkami i postanowiliśmy pobawić się w chowanego. Policzyłem powoli to dwudziestu i zacząłem szukać córek. Kasię znalazłem od razu, ale solidarna nie chciała zdradzić kryjówki siostry. Nagle usłyszeliśmy przeraźliwy krzyk pełen bólu. Nigdy nie zapomnę tego wrzasku, który dobiegał z działki sąsiada. Na miejscu znalazłem z Kasią sąsiada. Był w szoku. Zbladł i nie powiedział żadnego słowa. Wszyscy zobaczyliśmy piłę mechaniczną, która była zakrwawiona. Obok niej leżało przecięte na wysokości metra od pnia drzewo. Sąsiad potrzebował drewna do kominka i ściął stare drzewo, żeby w styczniu nie było mu zimno w domu i postanowił, że zetnie starą jabłoń. Miała ona dziuplę, do której lubiła wchodzić psotna Ewa i miała swoją ulubioną kryjówkę, bo jabłoń była w środku spróchniała. Przestraszona Kasia płacząc powiedziała, że w drzewie skryła się jej siostra. Niestety miała rację. Wszyscy zobaczyliśmy wnętrzności Ewy wypływające z przeciętego drzewa. Tak straciłem ukochaną córkę.

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • teraluboYT 2 tygodnie temu
    Lubię horrory
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Ja też 😊
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Zło otacza człowieka. Może być jawne jak np. wojna lub ukryte w mrocznym zakamarku duszy. Te drugie trudniej wykryć i powstrzymać. W moim utworze zło skryło się w niewinnej zabawie w chowanego. Walczmy ze złem i gdy je dostrzeżemy musimy zniszczyć je, by jak jad nie zatruło naszego życia i naszych bliskich.
  • AleSieUsmialam 2 tygodnie temu
    Nie spodziewałam się takiego plot twistu

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania