Poker według Vampire Fangs

Kupiłem sobie zestaw gier do kasyna. W skład wchodziła talia kart, kości i ruletka, która spodobała mi się. Jednak najbardziej polubiłem grę w pokera Texas Hold'em. Grałem w niego na cukierki z rodziną. W tej najpopularniejszej odmianie pokera brakowało mi czegoś, co sprawiło mi, że gra była by ciekawsza. Postanowiłem zmienić zasady, zmodyfikować grę i ją ulepszyć. Stworzyłem NOWĄ i MOJĄ grę w pokera, którą nazwałem Poker według Vampire Fangs. Ale koniec tego „pitolenia”, bo najwyższy czas pokazać Wam zasady gry.

 

ZASADY GRY W POKERA WEDŁUG VAMPIRE FANGS:

 

1. W grze biorą udział przynamniej dwie osoby, które nazwijmy graczami.

2. Gracze grają 1 talią składającą się z 52 kart

3. Gracze korzystają z pięciu kart, które są wspólne dla wszystkich (każdy z graczy może wykorzystać je, by stworzyć układ niezależnie od innych graczy) i te karty są pokazane wszystkim graczom.

4. Każdy z graczy otrzymuje po cztery karty, które są TYLKO wykorzystane przez danego gracza, który je posiada i są zakryte przed innymi graczami, aż do czasu gdy gracz wykorzysta je z kartami wspólnymi, by stworzyć układ.

5. Jeśli w wspólnych kartach występują Króle, Damy i Walety to każdy z graczy może zamienić je na każdą inną kartę od Asa po 10, 9, 8 … aż do 2 oczywiście za wyjątkiem innych Króli, Dam i Waletów.

6. Jeśli w kartach danego gracza zakrytych dla pozostałych graczy – przeciwników znajdzie się jakakolwiek karta typu Król, Dama czy Walet gracz musi niestety odłożyć ją do talii pozostałych kart, bo jest bezużyteczna.

7. W mojej wersji gry w pokera postanowiłem trochę zmienić układ kart i żeby gra była ciekawsza, to KOLOR silniejszy jest od FULLA (normalnie jest na odwrót)

 

PRZYKŁADOWA GRA DLA DWÓCH GRACZY:

 

WSPÓLNE KARTY (JEST ICH 5) TO:

- WALET KRZYŻE ( nie sugerujcie się kolorem, można Waleta zamienić na dowolną kartę od Asa do 2 za wyjątkiem Waletów, Dam i Króli)

- 10 SERCE

- 8 PODUSZKI

- 8 SERCE

- 4 LIŚCIE

KARTY GRACZA 1 (JEST ICH 4) TO:

- KRÓL i np. DAMA jakkolwiek koloru – Co robimy z nimi? Odp. – WYRZUCAMY

- 4 PODUSZKI

- 3 LIŚCIE

CO ROBI ZE SWOIMI KARTAMI GRACZ 1?

Do 4 LIŚCIE z kart wspólnych dobiera 4 PODUSZKI z kart własnych i tworzy z nich PARĘ.

Następnie wykorzystuje WALETA KRZYŻE i zamienia go na 8 tworząc z 8 PODUSZKI I 8 SERCE TRÓJKĘ.

Z PARY 4 i TRÓJKI 8 tworzy FULLA

 

KARTY GRACZA 2 (też jest ich 4):

- GRACZ 2 ma w tym rozdaniu szczęście, bo nie ma żadnych kart, które musiałby odłożyć (NIE MA ŻADNEGO KRÓLA, DAMY I WALETA)

- AS SERCE-

- 9 PODUSZKI

- 3 KRZYŻE

- 2 SERCE

CO ROBI ZE SWOIMI KARTAMI GRACZ 2?

Zamienia WALETA np. na 4 SERCE i z kart WSPÓLNYCH wykorzystuje 10 SERCE i 8 SERCE, by za pomocą ASA SERCE i 2 SERCE tworzy KOLOR.

GRACZ 2 WYGRYWA BO W MOJEJ WERSJI POKERA KOLOR JEST SILNIEJSZY OD FULLA

 

Mam nadzieję, że MOJA wersja pokera Wam się spodoba i sprawi Wam przyjemność.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania